Games I can play on my crappy Lappy

play thousands of games free!

User avatar
CaptainJamesTKirk
Posts: 2372
Joined: Thu Nov 12, 2009 8:10 pm
Location: Anahiem
Contact:

Games I can play on my crappy Lappy

Post by CaptainJamesTKirk » Fri May 31, 2013 10:43 pm

I will be starting work at the fair graveyard and need games to play so I can get paid 10 bucks an hour to do something other than sleep and watch movies/TV shows. Does anyone know any good games I can play on my Lappy(laptop for those of you that don't know strongbad)? Here are my specs.

CPU
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3200 @ 2.00GHz

RAM
2.0 GB

Video Card
Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
128 MB
Any type of game would be fine.
Image

User avatar
MarioBros
Posts: 3405
Joined: Fri Jul 06, 2012 12:40 am
Location: Tijuana, MX.

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by MarioBros » Sat Jun 01, 2013 12:15 am

Runescape xD
"Text translated via Google Translate"

kazualty
Posts: 356
Joined: Tue Dec 04, 2012 12:06 am
Location: Dayton, Oregon

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by kazualty » Sat Jun 01, 2013 12:39 am

yeah I hate to tell ya but your probably not gonna find much. if I were you id probably play Diablo 2 solo till I beat it.. Somethin worth doin again I suppose :P
Image

User avatar
CaptainJamesTKirk
Posts: 2372
Joined: Thu Nov 12, 2009 8:10 pm
Location: Anahiem
Contact:

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by CaptainJamesTKirk » Sat Jun 01, 2013 2:24 am

kazualty wrote:yeah I hate to tell ya but your probably not gonna find much. if I were you id probably play Diablo 2 solo till I beat it.. Somethin worth doin again I suppose :P
That's what I was afraid of. I can kinda play borderlands on super low res. Diablo 2 it is.
Image

User avatar
Knives
Posts: 367
Joined: Fri Aug 03, 2012 4:14 pm
Location: Fresno, CA

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by Knives » Sat Jun 01, 2013 3:26 am

MapleStory 8-)
maybe u can play wow too ;)

User avatar
ShOoTaHReTuRnZ
Posts: 232
Joined: Mon Oct 17, 2011 10:48 pm

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by ShOoTaHReTuRnZ » Sat Jun 01, 2013 3:12 pm

Your crappy lappy is better than the choppy comppy im using. ;)
I think game emulations are a good on low end laptops/computers.
I occasionally use those game boy advance emulations and the games are a lot of fun.
A bunch of those games I never got to play when I was younger.
"Life, Liberty, and the Pursuit of Happiness."
- Notable phrase of the U.S. Declaration of Independence

User avatar
MarioBros
Posts: 3405
Joined: Fri Jul 06, 2012 12:40 am
Location: Tijuana, MX.

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by MarioBros » Sat Jun 01, 2013 4:02 pm

ShOoTaHReTuRnZ wrote:Your crappy lappy is better than the choppy comppy im using. ;)
I think game emulations are a good on low end laptops/computers.
I occasionally use those game boy advance emulations and the games are a lot of fun.
A bunch of those games I never got to play when I was younger.
I think that's the best use of a computer, LOL :lol:
"Text translated via Google Translate"

User avatar
CaptainJamesTKirk
Posts: 2372
Joined: Thu Nov 12, 2009 8:10 pm
Location: Anahiem
Contact:

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by CaptainJamesTKirk » Sat Jun 01, 2013 4:59 pm

MarioBros wrote:
ShOoTaHReTuRnZ wrote:Your crappy lappy is better than the choppy comppy im using. ;)
I think game emulations are a good on low end laptops/computers.
I occasionally use those game boy advance emulations and the games are a lot of fun.
A bunch of those games I never got to play when I was younger.
I think that's the best use of a computer, LOL :lol:
I think computer people are just compensating for something. Like people with big trucks. :lol:
Image

User avatar
Glazed
Posts: 2465
Joined: Thu Nov 15, 2012 4:01 am
Location: Halifax - Nova Scotia

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by Glazed » Wed Jun 19, 2013 6:25 pm

Pocket Tanks Deluxe + all weapons kits.
Image
GlazeD
Image

User avatar
CaptainJamesTKirk
Posts: 2372
Joined: Thu Nov 12, 2009 8:10 pm
Location: Anahiem
Contact:

Re: Games I can play on my crappy Lappy

Post by CaptainJamesTKirk » Wed Jun 19, 2013 6:58 pm

Glazed wrote:Pocket Tanks Deluxe + all weapons kits.
That I think my crappy lappy will play.
Image

Post Reply

Return to “Game Center!”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest